poniedziałek, 27 lutego 2017

Moje ulubione zapachy na co dzień


Każda kobieta lubi pachnieć inaczej, ja uwielbiam świeże, czasem słodkie perfumy, Klaudia zaś woli te bardziej cięższe zapachy. Dziś chcę przedstawić Wam trzy z nich które ostatnimi czasy królują na mojej toaletce i sprawdzają się na co dzień. A więc zaczynamy.




Któż nie zna zapachu Daisy od Marca Jacobsa? Ja uwielbiam. Zacznijmy od nut zapachowych jakie znajdziemy w tych perfumach:

Głowa
liście fiołka, poziomki leśne, czerwony grapefruit

Serce
gardenia, jaśmin, fiołek

Podstawa
wanilia, piżmo, białe drzewo

To zapach który idealnie sprawdza się od początków słonecznych wiosennych dni aż po jesienne słoty. Przepiękny zapach owoców leśnych i grejpfruta przenoszą Nas w słoneczne poranki pachnące błogim lenistwem na trawie wokół fiołków. Dalej wyczuwamy nienachalne nuty wiosennych kwiatów które pod koniec dnia przemieniają się w słodką wanilię i ciepluśne piżmo. Coś niesamowitego. Lekki, niezobowiązujący i nadający się na co dzień.


Kolejnym ulubieńcem codzienniaczkiem jest Signorina od Salvatore Ferragamo.

Głowa
pieprz, porzeczki

Serce
róża, piwonia, jaśmin

Podstawa
paczuli, słodkie nuty, piżmo

To zapach który bardzo lubię w te bardziej pochmurne i zimne dni. Jest lekko pudrowy, słodki a zarazem odświeżający i ma w sobie małego zadziora w postaci czerwonego pieprzu. Mimo iż nie jestem wielką zwolenniczką jasminu, to tutaj wcale mi on nie przeszkadza, może dzięki tej słodko-kwaśnej porzeczce którą uwielbiam. Jak dla mnie to taka troszkę panna cotta w lekko kwiatowym wydaniu. 


Ostatnim codziennym ulubieńcem jest Moschino Funny! który uwielbiam nosić w bardzo upalne dni,

Głowa
pieprz, pomarańcza, porzeczki

Serce
herbata, jaśmin, piwonia, fiołek

Podstawa
piżmo, ambra, cedr, mech

Figlarny lekki zapach znów ze smakowitymi porzeczkami i pieprzem, ale tym razem z dodatkiem cytrusów i herbacianą nutą dekadencji. To zapach który pobudza do działania i sprawia, że od samego rana mamy podwójną dawkę energii. 

Jak widzicie jestem zapachowym piżmakiem który kocha owoce leśne i harce na łące pełne fiołków. A Wy jakie zapachymacie na sobie na co dzień?

7 komentarzy:

  1. Signorina jest śliczna, Funny też pięknie pachnie cytrusami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  3. signorina <3 uuuwielbiam ja <3 az szkoda ze mi sie juz skonczyla musze do niej wrocic

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że po davidoff cool water, Moschino Funny będzie moim kolejnym, letnim zapachem

    OdpowiedzUsuń
  5. Daisy ! Jak ja uwielbiam ten zapach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh tak, Daisy od Marca Jacobsa chętnie bym kupiła. Opakowanie cudne, zapach ładny i w dodatku uwielbiam tego projektanta :)
    Świetny blog kochana, zostawiam obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...