środa, 25 maja 2016

Szafiarskie zachcianki.

 Raz na jakiś czas nachodzi mnie na mały pościk ciuszkowy, Zwykle ma to miejsce, gdy poszukuję w necie czegoś ciekawego na swój osobisty garb. Ostatnio szperam dość często z koleżanką w pracy, więc możecie nastawić się na cykliczną rutynę tego gatunku.

Czyli bez owijania w bawełnę pokażę wam dziś wszystko to co wpadło mi w oko, do wszystkich ciuszków macie też linki, więc jeśli podzielicie mój zachwyt bez problemu możecie oddać się uciechom zakupów.












Szczególnie wzdycham do tej szarej bluzeczki na końcu strasznie podobają mi się te rękawki. ogólnie odliczam już dni do wypłaty i nie  nie mogę doczekać się zakupów. Kosmetycznie cierpię na brak potrzeb, więc prawdopodobnie oddam się całkowicie wymianie szafy. Módlcie się bym nie zbankrutowała, 

Korzystając z nudy w pracy napisze dla was jeszcze jeden post, tym razem będzie hybrydowo. Jeśli się wyrobię wprowadzę was też w tajniki pewnej ciekawej kobieco włosowej akcji mającej na celu powstrzymanie wypadania włosów.
Trzymajcie kciuki za mały ruch w interesie:P


4 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się bluzka w stylu łowickim tzn ludowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała bluzeczka z koronką jest cudowna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała z odkrytymi ramionami super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała z odkrytymi ramionami jest prześliczna! Bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...