piątek, 17 lipca 2015

Pro z drogerii- zwiększanie objętości włosów


W poszukiwaniu nowych wrażeń na głowie zmieniłam nie tylko wystrój na głowie.
Finalnie skończyłam fazę tworzenia ombre z wysokim przecieniowaniem dzięki któremu gra światła imituje balejaż.
Dziś opowiem wam nie o koloryzacji ale o nowej innowacyjnej serii marki Cece.
Experto to nowa seria produktów do pielęgnacji marki Cece of Sweden. Nowe pro serie kosmetyków do pielęgnacji znajdziecie w drogeriach Hebe. 




Pro z drogerii dało radę kompleks keratynowy bez obciążania włosów zamienił moje liche pukle w zgrabną szopę. W skład serii wchodzą: szampon zwiększający objętość (giga pojemność bo 500ml) odżywka oraz spray zwiększający objętość.

Serie Experto powstały z myślą o kobietach poszukujących produktów skutecznych- za sprawą idealnego dopasowania substancji aktywnych do problemu jaki mamy na głowie.

W skład nowej linii wchodzą 4 serie:
- Repair- do włosów suchych i zniszczonych
- Color- do pielęgnacji włosów poddawanych zabiegom koloryzacyjnym
-Smooth- do włosów pozbawionych blasku i puszących się
-Volume- do włosów cienkich pozbawionych objętości

Seria Volume zawiera w sobie końską keratyny -Keratirix, Nutrilian Keratin, Proteiny pszenicy, prowitamina B5 oraz Filtr UV.

Ta kombinacja aktywnych składników skutecznie zwiększa objętość- w sumie byłam zdziwiona, że to rzeczy
wiście działa- obawiałam się obciążenia włosów zwłaszcza sprayem- moje doświadczenie z sprayami do włosów wygląda następująco- najczęściej powodują u mnie przyspieszenie procesu przetłuszczania włosów.

Seria Volume stosowana w pełni usatysfakcjonuje posiadaczki cienkich włosków skłonnych do przetłuszczania- jednak jeśli posiadacie suche końce radę zaopatrzyć się w serum na końcówki lub silnie nawilżającą maskę do stosowania tylko na tą partię włosów.


Mam chęć na uzupełnienie tej serii stosowaniem jej na zmianę z serią  do włosów suchych na końce które lubią się rozdwajać i łamać.

Każdy z produktów kosztuje 24,99

5 komentarzy:

  1. Musze skończyć L`Oreal, Elseve Fibralogy :)
    I możliwe że się skusze:)
    Pojemność jest bardzo duża a cena niska :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria nie dla mnie bo objętość to ja mam jak u lwa ale nawilżenie by mi się jakieś przydało :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na regenerację, ale wydają się być fajne:)
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca ta seria. Bardzo bym chciała je przetestować sama:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...