poniedziałek, 8 czerwca 2015

Black or white? Avon Magic Effect MATTE


Przeglądając katalog Avonu u mojej najlepszej konsultantki na świecie natknęłam się na świetne lakiery o matowym wykończeniu. Wybrałam dwa z nich ponieważ uwielbiam połączenie bieli i czerni




Nie mogłam się opanować i gdy tylko otrzymałam lakiery musiałam pomalować nimi paznokcie
już teraz natychmiast! I stało się pomacałam, obmalowałam i wyszło takie cudo.




Lakiery bardzo szybko schną więc musimy się sprężać żeby nie zastygły w momencie gdy zaczynamy malować paznokieć. Mat jest bardzo subtelny - czarny przypomina mi tablicę szkolną, a biały kredę do tablicy,


Wszystko fajnie ładnie schnie, równomiernie się go rozprowadza, ale jest mały szkopuł. Po pierwsze nie wystarczy jedna warstwa a po drugie lakier ściera się z paznokcia po drugim dniu i to nie na brzegach paznokci, a po środku płytki. Niestety nie nadaje się do zdobień ponieważ bardzo szybko wysycha, a szkoda bo można by było fajny wzorek z tak ciemnej czerni i mocnej bieli zrobić. No cóż, nie można mieć wszystkiego na raz.


Lakiery znajdziecie w najnowszym katalogu Avonu. Trwa teraz na nie promocja, więc podpytajcie swoich konsultantek jeśli chcecie wypróbować nowości.





10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ani białego, ani czarnego lakieru, to zupełnie nie moje kolory. Na pazurach mych wyglądałyby źle i ja bym się z nimi źle czuła. Na zdjęciach paznokcie wyglądają ładnie i nienudno

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię łączenia bieli z czernią, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie- szkoda tylko, że nie umiem zrobić prosto końcówek frenczowych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są specjalne tasiemki do frencza wystarczy je przykleić i już :) Ja osobiście wolę jednym machem samym lakierem je zrobić, kwestia wprawy ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie, nowocześnie i elegancko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani :) Mam kilka lakierów z Avonu ale tyłka nie urywają. Wolę Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo miałam kiedyś lakiery z Avonu i całkiem fajne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! Czaje się właśnie na ten biały matowy lakier .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbędny wydatek takie matowe lakiery. Są specjalne preparaty do matowienia zwykłych lakierów i nie ukrywam, że efekt ich użycia jest dużo lepszy. Dostałam kiedyś z beGlossy tego typu produkt marki Nails Inc, ale są i tańsze odpowiedniki - mam też chyba z Wibo albo Lovely. Kosztują gorsze, a efekt dużo lepszy. Polecam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...