wtorek, 26 maja 2015

Okiem Klau





Nie mam ostatnio weny na malunki, ale gdy mamy weekend często miewam przyjemność korzystania z życia w formie różnorakiej więc robię sobie tą małą przyjemność i skuszę się mimo braku weny na pełniejszy makijaż. Obowiązkowo z kreską.
Ostatnio też coraz milej wspominam noszenie sztucznych rzęs, bo znalazłam  genialnie wygodny odpowiednik Demi Wispies od Ardel z Salon Perfect- absolutnie identyczne lecz dostępne stacjonarnie.
Chcę wymusić na sobie na nowo  rutynę cotygodniowego malowania dla was jakiegoś tam bohomaza na twarzy. Cykl Okiem Klau jest chyba najbliższy memu sercu, więc szkoda spocząć na laurach.


Mam też dla was mały sposób na sprowadzanie itemów z USA- nawet jeśli sklep internetowy z którego zamierzacie nabyć jakiś przedmiot uniemożliwia wysyłkę międzynarodową.
To częsty ból zakupowych świrów łaknących nowinek z dziedziny kosmetyki lub szeroko pojmowanego dobra materialnego pochodzącego z Ameryki.
Często szukamy zakupowych okazji, a nie ukrywajmy ceny dystrybutorów nieco odbiegają od cen na rynku macierzystym. Na nasze nieszczęście często sklepy zagraniczne nie posiadają opcji wysyłki międzynarodowej. Istnieje jednak sposób by mimo niedogodności nabyć wymarzone kosmetyki lub ubrania właśnie z tego źródła. 
Aby przedmiot zamówiony w sklepie pozbawionym opcji wysyłki zagranicznej dotarł do docelowego miejsca wystarczy założyć konto na USGo_Buy.comhttp://www.usgobuy.com/
Zarejestrować się i założyć wirtualną skrzynkę pocztową, na którą zostanie przesłany przedmiot- po czym USGo prześle go do  miejsca docelowego.
Dowiedz się więcej na temat firmy:
Znajdź więcej na temat tej firmy,


http://www.usgobuy.com/en/send-to/ukraine.html
http://www.usgobuy.com/en/send-to/switzerland.html

 Used: 

salonperfect demi wispies Dostępne w drogeriach : Hebe, Sephora, Douglas, Superpharm

makeupgeekcosmetics kryptonite- losse eyeshadow, immortal- black gel eyeliner

Neauty Minerals fundation 
Kobo matowy róż do policzków
My Secret Bronzer
The Balm Mary Lou 
My Secretmy lips kiss big color stick nr 10



http://www.usgobuy.com/en/send-to/spain.html

Mam też dla was mały sposób na sprowadzanie itemów z USA- nawet jeśli sklep internetowy z którego zamierzacie nabyć jakiś przedmiot uniemożliwia wysyłkę międzynarodową.
To częsty ból zakupowych świrów łaknących nowinek z dziedziny kosmetyki lub szeroko pojmowanego dobra materialnego pochodzącego z Ameryki.
Często szukamy zakupowych okazji, a nie ukrywajmy ceny dystrybutorów nieco odbiegają od cen na rynku macierzystym. Na nasze nieszczęście często sklepy zagraniczne nie posiadają opcji wysyłki międzynarodowej. Istnieje jednak sposób by mimo niedogodności nabyć wymarzone kosmetyki lub ubrania właśnie z tego źródła. 
Aby przedmiot zamówiony w sklepie pozbawionym opcji wysyłki zagranicznej dotarł do docelowego miejsca wystarczy założyć konto na USGo_Buy.com, http://www.usgobuy.com/
Zarejestrować się i założyć wirtualną skrzynkę pocztową, na którą zostanie przesłany przedmiot- po czym USGo prześle go do  miejsca docelowego.
Dowiedz się więcej na temat firmy:
Znajdź więcej na temat tej firmy,



11 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się dolna powieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Świetne kolory i rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oczka! Ale twarz na zdjęciu wyszła strasznie... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie rzesy z ardell :) ale mi wystarczaja jedynie na 4 razy.. niektorzy potrafia je codziennie nosic przez miesiac, ja o nie jakos zle dbam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień na dolnej powiece skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio podobnym sposobem zamawiałam Kindla z niemieckiego Amazona, bo Kindli nam nie chcą wysyłać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opcja bardzo ciekawa trzeba przyznać muszę wypróbować - mam chęć na kilka kosmetyków no i kindla też ahha :D

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż :) Pewnie sama nieco bym go ograbiła z kreski, ale na zdjęciach podoba mi się w całości.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee tam bardzo pięknie wyszło nie ma co narzekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...