poniedziałek, 30 czerwca 2014

Peeling enzymatyczny do cery tłustej i mieszanej

FlosLek Anti Acne Peeling, twarz, peeling enzymatyczny, złuszczanie skóry, cera trądzikowa, skóra tłusta i mieszana,

Chyba już wyedukowałam was w kwestii wyższości peelingów enzymatycznych nad złuszczaniem skóry za pomocą peelingów mechanicznych.
Peeling enzymatyczny jest łagodny, nie podrażni ani nie doprowadzi do zaczerwienienia skóry- pod warunkiem, że jest dobry.
Peelingi enzymatyczne jak i te mechaniczne nie wyróżniają się wyjątkową wydajnością, więc jeśli produkt jest tani i skuteczny powinien przypaść nam do gustu.




FlosLek Anti Acne Peeling, twarz, peeling enzymatyczny, złuszczanie skóry, cera trądzikowa, skóra tłusta i mieszana,

Pamiętam o peelingu robię go 2 3 razy w tygodniu. Skóra odpłaca się brakiem niedoskonałości. Ostatnio bardzo rzadko miewam wysypy. Chyba wreszcie dobrałam swoją pielęgnację.

Floslekowy peeling jest przyjemny w aplikacji  trzymamy go na swej zacnej buzi 15 minut po czym zmywamy. 

Od kiedy całkowicie wyłączyłam z swojej pielęgnacji peelingi mechaniczne nie rozsiewam trądzikowych zmian na skórze więc borykam się tylko z miejscowymi niedoskonałościami.

Produkty do makijażu też dobrałam specjalnie z myślą o skórze z niedoskonałościami.
Minerały i trądzik to serio najlepsze co może być.


FlosLek Anti Acne Peeling, twarz, peeling enzymatyczny, złuszczanie skóry, cera trądzikowa, skóra tłusta i mieszana,

Peeling Flosleka dołączył do mojej świętej trójcy ulubieńców w tej kategorii.
Ziaja oraz jej peeling do cery wrażliwej i peeling enzymatyczny z serii Spa z Avonu który wystarczy trzymać na buzi zaledwie 5 minut.

FlosLek Anti Acne Peeling, twarz, peeling enzymatyczny, złuszczanie skóry, cera trądzikowa, skóra tłusta i mieszana,


Flos-Lek Anti Acne Peeling enzymatyczny do skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej powinien przypaść wam do gustu jeśli potraficie systematycznie korzystać z kosmetyków.
Regularne złuszczanie przyczynia się do zmniejszenia regularności występowania zmian trądzikowych, pobudza skórę do odbudowy i dzięki pozbywaniu się martwego naskórka pozwalamy skórze wchłaniać w pełni wartości odżywcze znajdujące się w kremach których używamy.

Pamiętaj o peelingu!

Dajcie znać, czy stosowałyście ten produkt i jakie są wasze wrażenia.
Jeśli macie jakiś ulubieńców polecajcie, chętnie wypróbuję!


15 komentarzy:

  1. A właśnie szukam dla siebie jakiegoś peelingu enzymatycznego! Zapiszę go sobie i niedługo zacznę poszukiwania w sklepach. W jakiejś drogerii można go znaleźć czy w aptekach? A może tylko na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba go wypróbuję, chociaż od zawsze wolę peelingi mechaniczne :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię, Ba! Nawet bardzo lubię peelingi enzymatyczne, a ten naprawdę kusi ;) będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. peelingi enzymatyczne nie są dla mnie wole mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam o peelingu! Tego jeszcze niestety nie miałam przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię peelingi enzymatyczne, a moja cera jest dość wrażliwa. Mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Azjaci go, ale jeszcze nie otworzylam ale juz chce to zrobić!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. też zaczęłam stosować peeling enzymatyczny z ziaji właśnie na skórę ze skłonnościami do trądziki na razie pierwszy raz użyłam więc dużo nie mogę powiedzieć jedynie tyle że jest łagodny dla twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory wypróbowałam tylko z ziaji z mikrodermabrazją
    a co do minerałów i trądziku, możecie mi polecić jakiś dobry (fajnie gdyby był tani) puder mineralny do cery trądzikowej (często przesuszonej przez leki)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie używam peelingu enzymatycznego I. Eris ;) jak się skończy to chętnie sięgnę po prezentowany przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten peeling z Flosleku! Jest super! Przy regularnym stosowaniu naprawdę daje niezłe efekty, a przy tym niewiele kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...