środa, 25 czerwca 2014

Ogień na paznokciach od Maxfactor

maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Lakierowych postów nigdy za wiele. Lakier od MaxFactor był moim must have ostatnich miesięcy. Jakiś czas temu dorwałam go w Hebe i przepadłam. Fantazyjny lakier który mnie uwiódł już patrząc na niego z buteleczki. Miałam nadzieję, że będzie miał piękną pigmentację i będę go nosić z dumą na paznokciach, a tu taki pech...


maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Okazało się, że lakier jest topem i niestety nawet przy 4 warstwach nie uzyskam efektu jaki by mnie zadowalał. I tak lakier wylądował w pudle z innymi lakierami i czekał aż wreszcie mnie najdzie aby coś z nim wykombinować. Po jakimś czasie w moje ręce wpadły lakiery Avon Gel Finish które schną w mgnieniu oka i wiedziałam już co zrobię z dwoma kolorkami które idealnie będą pasować do tego topu. 

maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Jak widzicie lakier mieni się na różne kolory, w zależności od kąta padania światła i jego nasycenia. Raz możemy dostrzec płonący fiolet, raz trochę zieleni a raz granat czyli takie fantasy fire jak to nazwał producent. Połączyłam go z  fioletem i granatem a efekty możecie podziwiać na zdjęciach poniżej i wybrać ten który wg Was jest lepszy dla oka. Po lewo z lakierem Purplicious, a po prawo z Royal Vendetta. od Avon Gel Finish.

maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polishmaxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Jak widzicie w połączeniu z filetem wydobywa się totalny ogień, paznokcie skrzą się jakby szły z nich iskry, natomiast z błękitem paznokcie wyglądają galaktycznie i wydobywa się z nich droga mleczna niczym z fotek z kosmosu. Mi bardziej odpowiada połączenie z Vendettą.

 maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Lakier jest świetny i trzyma się aż do 5 dni nienaruszony choć ma małe opakowanie, to nie jest to tani lakier bo koszt tego cudeńka to około 25 zł. Jednak można złapać go na niezłych promocjach i kupić za połowę ceny.

maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish

Mojej Lunie też spodobał się lakier i nie mogłam jej wygonić gdy robiłam zdjęcia lakieru.

maxfactor, 45 fantasy fire, nails, ogień na paznokciach, fiolet, granat, ogień, max effect mini nail polish


28 komentarzy:

  1. ten lakier jest niesamowity i zawsze chciałam go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest to ciekawy lakier, ale jednak nie w moim guście. Na zdjęciach mnie tak specjalnie nie kusi, więc raczej daruję sobie próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo ładny kolorek, daje fajny satynowy efekt :) kojarzy mi się to z.. zorzą polarną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny, jakiś czas temu zwracał moją uwagę w sklepie, szkoda że 1 warstwa nie kryje wystarczająco bo jego pojemność jest malutka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go :D Ten lakier jest obłędny, szkoda że buteleczka taka mała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, pięknie opalizuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe efekty można uzyskać z jego pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś farta, że go dorwałaś, bo wiem, że jakiś czas temu dziewczyny z blogów lakierowych kupowały go po kilka egzemplarzy, bo ma słabą dostępność :) c najbardziej na ciemnych lakierach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt mi się nie do końca podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś średnio się podoba. Po prostu nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym niebieskim lakierem bosko wyglada <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z fioletowym jak dla mnie wygląda całkiem dobrze, ale chyba czegoś innego oczekuję od lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. istny kameleon,na foletach wypada swietnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Popraw prosze literowke... bo napisalas "w połączeniu z filetem"... chwile zajelo mi skumanie, ze tu nie chodzi o kawalek miesa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam od dawna na wishliście :). Bardziej mi się podoba połączenie z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, uwielbiam takie holokolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na fiolecie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam lakier od kilku mies i stoi. Jako nawierzchniowy Ok, jako samodzielny co najmniej 4 warstwy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...