poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kredką malowane- Avon SuperShock

Kredki Avon Super Shock pojawiały się na blogu dość często.
 Zachwycała się nimi Agnieszka czas na moje 5 groszy w temacie.

Avon, makeup, super shock, eyepencil, gel eyepencil, żelowe kredki do oczu, , plume eyepencil, silver eyepencil, black eyepencil, waterproof eyepencil, long lasting eyepencil

Podstawowy zestaw makijażowy każdej kobiety to:

- puder
-tusz
-szminka
Oraz kredki do oczu.

Właśnie taki zestaw towarzyszy mojej mamie od kiedy pamiętam. Kolekcja kredek, dobry tusz, miękki i otulający puder oraz szminki. Kto by pomyślał, że moja mama pomoże mi skompletować najbardziej uniwersalny i podstawowy zestaw makijażowy na świecie.

Dziś czekają was swatche 3 kredek SuperShock. Ogólnie najbliższe tygodnie będą obfitowały w uciechę dla oczu spragnionych podglądactwa kosmetycznego.


Avon, makeup, super shock, eyepencil, gel eyepencil, żelowe kredki do oczu, , plume eyepencil, silver eyepencil, black eyepencil, waterproof eyepencil, long lasting eyepencil

 Cechy charakterystyczne:

-miękkie

-mocno napigmentowane

-zastygające na powiece tworząc trwałe wykończenie

Avon, makeup, super shock, eyepencil, gel eyepencil, żelowe kredki do oczu, , plume eyepencil, silver eyepencil, black eyepencil, waterproof eyepencil, long lasting eyepencil

Dziś obadacie swatche czterech kredek, które zasiliły moje zbiory, jak dla mnie to miniaturowa wersja kredek PeggySage- czyli chodzący ideał.

Nie sposób czegoś im zarzucić. Są trwałe i miękkie, a kolory fenomenalne.
Kto kiedykolwiek miał w łapkach kredki Avon wie o czym mówię. Warto w nie zainwestować bo nie są drogie a jakością przeganiają niejedną markę.
Regularna cena żelowych kredek to 25 zł jednak często można je trafić w promocji więc śmiało róbcie zapasy.


Avon, makeup, super shock, eyepencil, gel eyepencil, żelowe kredki do oczu, , plume eyepencil, silver eyepencil, black eyepencil, waterproof eyepencil, long lasting eyepencil

Jednak jeden z plusów tego produktu może stać się jego minusem. Miękkość nie sprzyja temperowaniu, ale są na to sposoby. Wystarczy zamrozić kredkę i dopiero gdy stanie się twarda przejść do zaostrzenia jej rysika.

A na poniższym zdjęciu macie swatche kredek
od lewej savage, black,  silver, raw plum

Avon, makeup, super shock, eyepencil, gel eyepencil, żelowe kredki do oczu, , plume eyepencil, silver eyepencil, black eyepencil, waterproof eyepencil, long lasting eyepencil

I jak podobają się wam kolorki?
Ja jestem zachwycona tą śliwką. Sprawdzają się na wodnej linii, świetnie wyglądają roztarte, a także przydają się jako baza pod cienie.

Lubię!

Zmykam cykać swatche cieni do powiek, mam nadzieję, że szybko się wyrobię. Paskudna pogoda za oknem, więc jakoś spożytkuję nadmiar energii. Czyli Work in Progres..

Pozdrawiam Klau

50 komentarzy:

  1. Z tych kolorów nie mam tylko Savage :) Mam za to inne :)
    Uwielbiam te kredki, mają piękne kolory i są niesamowicie trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, zwłaszcza za to, że są mięciutkie

      Usuń
    2. W sumie tylko te jaśniutkie perły nie zastygają aż tak bardzo i potrafią się rozmazać. Ale za to są świetne do podkreślania wewnętrznego kącika oka :)

      Usuń
    3. Srebrna w porównaniu z resztą zmywa się szybciej a po swatchach nadal mam ślady na łapce. nie chciałam tak na chama szorować ręki do zaczerwienienia taki cień tej niebieskiej nadal mam

      Usuń
    4. Nie pamiętam nazwy ale jest też taka jaśniutka różowa, która jest w konsystencji bardzo podobna do srebrnej i zachowuje się tak samo. Troszkę za szybko się rozpływa. Za to Raw Plum... Uwielbiam ją :)

      Usuń
  2. Ten śliwkowy to i mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tylko kredek w kolorze czarnym, była świetna, uwielbiam też tusze super shock.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich rzeczy, ale ostatni odcień, ta śliwka jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam sposobu na temperowanie, więc super, że się czegoś nowego dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś gdzieś podpatrzyłam na jakimś blogu i sprawdza się ta metoda

      Usuń
  6. fajne kolorki :) brałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czarną - całkiem fajna :) dzięki, za wskazówkę z zamrażaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione. Tylko to struganie. W sumie ja nakładam tą kredkę pędzelkiem do eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też je mam. Tylko zamiast tej srebrnej mam taką w kolorze jakby pudrowego różu. Również robiłam recenzję tych cudeniek na moim blogu...Są nie do zdarcia...Warto je mieć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te kredki i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliwka piękna!:) mam z Avonu chyba 3, bardzo fajne kredki:) pewnie niedługo kupię więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki z avonu, szczególnie kolorowe :) Wkurzają mnie zawsze osoby, które nie miały styczności z tą firmą, ale ją krytykują tylko dlatego bo to... avon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow miałam kupić tylko czarną gdyż słyszałam mnóstwo dobrych opinii ale ta śliwka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię kredki z avonu, moim zdaniem są jedne z lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za kolory! Chcę je wszystkie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są ! Będę musiała sie chyba jednak w nie zaopatrzyć, a co do mam moja mama używa tylko podkładu i blyszczyka : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak któraś koleżanka ma zmacaj sobie swatcha na łapie zrób i zobaczysz jak łaaatwo się zmywa":P

      Usuń
  17. Cudne kolorki! Kredek z Avonu nigdy nie miałam i jakoś w ogóle nie ciągnie mnie do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Ja tez sceptyczna, Aga miała większą styczność dla mnie większość z tych kosmetyków to zupełne nowości i pierwszy kontakt

      Usuń
  18. Piękne kolory :) Ja od strasznie dawna nie miałam ich katalogu w rękach a chyba powinnam to zmienić ;) Wiele razy słyszałam pozytywne opinie na temat tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie dla mnie przoduje SREBRO :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tylko czarną, ale śliwka też niczego sobie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojojoj ta śliwkowa jest genialna! Bardzo podoba mi się jej głęboki kolor! Pasowałaby do moich zielonych oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zajebista jest mam ją dziś na oku:P

      Usuń
    2. Póki co zadowalam się kredką z Wibo, ale tej kolor baaaaardzo i się spodobał :)

      Usuń
    3. fajowe te kolorki ogólnie pomacaj jeśli jakaś znajoma ma te żelowe kredki to przekonasz się jakie to trwałe. na wodną lubi się wyślizgać więc o łapkę przetrzeć i łapie pięknie

      Usuń
  22. Ten fiolet jest przepiękny :D Ostatnio choruje na kredki bo uznałam przeglądając blogi, że u mnie kredkowa bieda :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne te kredki, bardzo podobaja mi sie kolorki. Widzialam je w angielskim katalogu i chyba sie skusze. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne i nasycone kolorki tych kredek. Srebrna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię te kredki, choć ich temperowanie to dla mnie koszmarek. Mimo zamrożenia. Mam czarną i tą w odcieniu Savage ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetnie prezentują się te kolory. Nie kupuję raczej nic z Avonu, ale na te kredki chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze jak złapiecie je w promo to już w ogóle radocha w cholerę. bo serio są dobre

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę je miała na uwadze przy robieniu następnego zamówienia w Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. megasne sa te kredki.... to wiem..... ale bardzo mnie ciekawi co posluzylo ci za tlo.... ta zielen mnie rozbraja <3

    OdpowiedzUsuń
  30. A avon sklep internetowy otworzył. Jak żyć? Ps silver wyglada obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. tylko mniej trwałe niż te o wykończeniu matowym niestety

      Usuń
  32. Nie miałam przyjemności poznać tych cudów. Ale może się skuszę. O ile mnie nie uczulą, jak większość produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe kolorki. Może skuszę się na czarną jeśli są trwałe bo tylko na takich mi zależy. A z tego co widzę zbierają same plusy. ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarny bardzo nasycony ogólnie ja uwielbiam kosmetyki Avonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...