wtorek, 29 października 2013

Adaptacja vol. 2



pielęgnacja twarzy, twarz, krem nawilżający, krem do cery zmęczonej pozbawionej blasku, krem w postaci żelowej, Garnier, Garnier Hydra Adapt,

Polubiłam nawilżającą odsłonę różowego Garniera. Brakowało mi go, jego zapachu, nawilżenia i pozbycia się problemu zapchanych porów po użyciu nawilżacza. Doszłam do wniosku, że przerobię całą gromadkę Hydra Adapt. Posłałam więc do drogerii Agnieszkę. W końcu smarkanie i kaszel nie pozwalało mi wyjść z domu:) Dobrze mieć marudę i przyjacielską opcję dostawy do domu drogeryjnych nabytków. Po chwili namysłu stwierdziłyśmy, że wspólnie przetestujemy tę opcję do skóry zmęczonej by sprawdzić czy i tym razem okaże się, że co skóra to inne odczucia.

Jeśli ciekawią was wspólne zmagania z zastosowaniem i odczuciami po stosowaniu Garnier Hydra Adapt Cera zmęczona i pozbawiona blasku, zapraszam was na dalszy ciąg notki.


pielęgnacja twarzy, twarz, krem nawilżający, krem do cery zmęczonej pozbawionej blasku, krem w postaci żelowej, Garnier, Garnier Hydra Adapt,

Czym jest dla Nas idealny krem do twarzy ?

To szybkie wchłanianie, świetne nawilżenie, nie wywołujące świecenia się skóry i zwiększenia wydzielania sebum, to kosmetyk współpracujący z produktami do codziennego makijażu, idealny krem nie zapycha porów.

Co obiecuje producent:

Udowodniona skuteczność:
- skóra zrewitalizowana według 73% kobiet,
- skóra wygląda na pełną energii według 73% kobiet,
- natychmiastowa świeżość według 96% kobiet.
Wzbogacony w ekstrakt z cytrusów o właściwościach pobudzających. Dodaje energii skórze, rozświetla i nadaje jej promienny wygląd.
Ma nietłustą, żelową konsystencję i szybko się wchłania. 

Cena: 16zł / 50ml

pielęgnacja twarzy, twarz, krem nawilżający, krem do cery zmęczonej pozbawionej blasku, krem w postaci żelowej, Garnier, Garnier Hydra Adapt,

Zacznijmy od opakowania.
Garnier to pielęgnacja twarzy ukryta w niepozornej tubce z plastiku. Praktyczny dozownik, w sumie nic specjalnego, nie czaruje wyglądem.
Opakowanie zawiera 50 ml kremu  w postaci żelowej.
Nie przypadł nam do gustu zapach- to samo skojarzenie- aż dziw bierze. Krem zapachem przypomina męską piankę do golenia - HMMM.

pielęgnacja twarzy, twarz, krem nawilżający, krem do cery zmęczonej pozbawionej blasku, krem w postaci żelowej, Garnier, Garnier Hydra Adapt,

Żelowa konsystencja kremu zapewnia szybkie wchłanianie produktu i lekkość- nie daje nam odczuć, że nosimy na twarzy krem, bardzo lubimy takie konsystencje. Ponieważ współgrają z podkładami matującymi. Nie pozostawiają widocznego tłustego filmu na powierzchni skóry. Czyli nie mamy tu do czynienia z uczuciem lepkości.

Często kremy żelowe na bazie wody rolują się po zaschnięciu co utrudnia wykonanie makijażu. Tym razem nieprzyjemności nie zaobserwowałyśmy.

Krem współpracuje z podkładami płynnymi i mineralnymi w postaci sypkiej.

W moim przypadku ( Klau ) Nie wywoływał świecenia się w trakcie dnia pracując wspólnie z podkładami Isadora Wake up Makeup, Annabelle Minerals.

U Agnieszki mimo posiadania podobnej cery sprawa wyglądała inaczej. W parze z jej ukochanym Lancome objawiał się świecącą poświatą po 4 godzinach od wykonania makijażu.


pielęgnacja twarzy, twarz, krem nawilżający, krem do cery zmęczonej pozbawionej blasku, krem w postaci żelowej, Garnier, Garnier Hydra Adapt,

Zapchane pory?

Wysypu nie odnotowano, jednak w przypadku Agnieszki stał się kremem na noc. Ja  zauważyłam kilka niedoskonałości- ale wnioskując po moich zawirowaniach hormonalnych spowodowanych wiecie czym.. nie jestem w stanie obwinić za to kremu.

Reasumując.
To dobry krem do twarzy różniący się sposobem działania na w gruncie rzeczy tym samym typie cery- mieszanej.
Ten test dał mi do zrozumienia, że różnimy się z Agnieszką pod tym względem. Moja cera zbliża się bardziej ku suchej, a jej ku tłustej.

W związku z czym polecę go z czystym sumieniem posiadaczkom cery mieszanej z skłonnością do przesuszenia.


Już wkrótce na blogu pojawi się kolejna odsłona Adaptacji tym razem w postaci recenzji gościnnej. Cóż nie mamy z Agą 100 typów skóry, a adaptki zyskały duże zainteresowanie. Więc, co tu innego zrobić jak nie zaspokoić waszą ciekawość.

Pozdrawiam, pisząca Klau i referująca mi do ucha Agnieszka.

12 komentarzy:

  1. Chyba się na niego nie skuszę. Najbardziej skusiłabym się na wersję zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam mieszana cere i go wybralam Uzywam drugi tydzien i jak narazie jestem bardzo zadowolona. Ciesze sie ze po nim sie nie swiece mimo ze nie jest matujacy! I tak szybko sie wchlania. Cos mi sie pojawilo na twaezy ale tak samo nie moge go obwinic...Lubie go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się bałam strasznie tej 1 opcji.Bo garniera za bardzo nie lubię i nie mam zbyt dobrych doświadczeń

      Usuń
  3. Obecnie mam już swój ulubiony krem, ale chętnie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kosmetyku, ale myślę, że czas naprawić ten błąd...:-)
    ___________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety naczytałam się o tej serii zbyt wiele negatywów (że wersja matująca nie matuje, że te kremy zatykają, że źle nawilżają) i wcale mnie to nie zachęca do kupna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałąm opcję do skóry suchą ten różowy a mam mieszaną do suchej- nie zapchał mnie i żałuję że się skonczył

      Usuń
  6. moja cera ma skłonność do przesuszania,więc może spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie mimo wszystko te kremy nie przekonują i nie chcę ich :P

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi zachęcająco... :) Mam różową wersję, ale nadaje się tylko na noc, bo zostawia tłusty film na skórze. Chętnie wypróbuję żelową wersję!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam żółty, bo jestem filtromaniaczką. I jest bardzo fajny, szybko się wchłania, makijaż nie roluje się :). Może minimalnie zapycha, ale naprawdę minimalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiałam się już 2 razy nad czymś z tej serii, ale póki co się nie skusiłam. Poobserwuję opinie póki co ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...