wtorek, 26 lipca 2016

Neony vol2


Neony i jeszcze raz neony. To trend tegorocznych wakacji, dlatego też tak często pojawiają się na Naszym bolu i pewnie pozostaną do momentu ostatnich ciepłych dni. Dziś mała inspiracja stylem boho który również króluje tego lata. Pióra, geometryczne wzory to, to co modnisie w tym sezonie lubią najbardziej.







Dlatego też postawiłam na piórka które wykonałam za pomocą stylografu i hybrydy. Nawiasem mówiąc, świetnie się przy tym bawiłam nakładając kilkanaście kresek w różnorakich barwach. Na blogu wersja koralowa na rękach, a na stopach pomarańczowa. Która bardziej przypadła Wam do gustu?






Do wykonania manicure i pedicure wykorzystałam:

- bazy hybrydowej od Cosmetics Zone
- lakieru hybrydowego Neon Coral nr 9 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Green nr 3 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Orange nr 4 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Yellow nr 5 od Cosmetisc Zone
- białego lakieru o nazwie My Wedding Dress od SPN Nails
- cienkiego pędzelka do zdobień KLIK
- stylografu KLIK
- tuszu kreslarskiego w kolorze czarnym
- topu hybrydowego od Cosmetisc Zone

Lakiery od Cosmetics Zone dostępne TUTAJ








7 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło tu i tu. :) Mnie się nie chce nigdy malować paznokci u stóp. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam neonki, ale bardziej pasują mi na dłoniach niż stopach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! na stopach bardzo lubię nosić krzykliwe kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie :) Świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne kolory na lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. neonki są ekstra na lato! oststnio kupiłam sobie różowego semilaca, ekstra podkreśla opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne piórko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...