piątek, 15 lipca 2016

Neony vol1 oraz moje pierwsze starcie ze stylografem

 

Neony królują w tym sezonie wszędzie, na ubraniach, w makijażach, strojach kąpielowych ale również na paznokciach. Ja zawsze jakoś sceptycznie podchodziłam do tego typu kolorów. ale w połączeniu z opaloną dłonią w letni czas wyglądają cudownie. Dziś chcę pokazać Wam neony od Cosmetisc Zone. a w szczególności kolor Neon Coral nr 9 który podbił me serce i poświęcę mu chyba jeszcze jeden post.





Wygląda przecudnie, niestety kolory takie jak pomarańcz czy róż są strasznymi niewdzięcznikami do obfotografowania. W rzeczywistości kolorek jest bardziej różowy. Cudny wspaniały i niepowtarzalny zapewnia krycie całkowite po trzech warstwach. Jeśli chcecie jeszcze mocniej uwydatnić kolor, najlepiej najpierw pokryć paznokieć białym lakierem który podbije neon. Na zdjęciach lakiery wersji saute. 




Ajj cudeńko, nie mogę napatrzeć się na moje paznokcie dzięki koralowemu neonkowi. Zdobienie wykonane stylografem który trzymałam w ręku pierwszy raz w życiu. Myślałam, że będzie łatwiej ale pomyliłam się. Trzeba mieć sprawną i wprawioną rękę aby ujarzmić stylograf. Na razie ćwiczę i próbuję wyczarować coś co będzie udawało mi się zarówno lewą jak i prawą ręką. Zdobienia na prawej ręce zawsze mnie dobijają. DAMN!



Na serdecznym palcu wykonałam również marble neonami od Cosmetisc Zone. Jak je wykonać? Wystarczy porobić kilka kropek lakierem hybrydowym na kartce, połączyć każdy kolor z topem do hybryd aby rozrzedzić lakiery i pomalować plamki na paznokciu cieniutkim pędzelkiem do zdobień. Całość powtórzyć po wcześniejszym utwardzeniu w lampie UV czy też LED. Na koniec nałożyć top na cały paznokieć. Najlepiej marble prezentuje się na białej bazie.




Do wykonania manicuru użyłam:

- bazy hybrydowej od Cosmetics Zone
- lakieru hybrydowego Neon Coral nr 9 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Green nr 3 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Orange nr 4 od Cosmetisc Zone
- lakieru hybrydowego Neon Yellow nr 5 od Cosmetisc Zone
- lakieru Queen of the night nr 126 od Semilac
- białego lakieru o nazwie My Wedding Dress od SPN Nails
- cienkiego pędzelka do zdobień  KLIK
- stylografu KLIK
- tuszu kreslarskiego w kolorze czarnym
- topu hybrydowego od Cosmetisc Zone

Lakiery od Cosmetics Zone dostępne TUTAJ








14 komentarzy:

  1. Jaaaakie fajowe neonki ! Cudne latko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :) Kuzynka również ma stylograf, ale praktycznie nie można nim malować ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory są niesamowite <3 I mam pytanie - nie pękają Ci hybrydy CZ? Ja miałam taką nieprzyjemną sytuację już kilka razy - lakier po prostu pęka na pół :( No nie wspominając o tym, że jakoś syrenka się z nim nie lubi - nie mam pojęcia o co chodzi. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie miałam takiego przypadku z pękaniem lakieru. A może baza była zła? Syrenki jeszcze nie robiłam więc nie wiem :)

      Usuń
  4. no, no ale z Ciebie zdolna dziewczyna ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ale do perfekcji jescze mi wiele brakuje :)

      Usuń
  5. cudowny kolor :) jak na pierwszy raz fajnie! nie miałam stylografu, ale przymierzam się pierwszy raz do zdobień, zaryzykowałam, wydałam kupę kasy w ciemno i czekam xD trzymaj za mnie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem, podoba mi się. :) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...