wtorek, 22 maja 2012

Borowina w łazience, czyli kilka słów o pielęgnacji skóry.


Teraz kilka słów o kosmetykach bez których nie mogę żyć:) Urzekł mnie ich zapach i właściwości. Historia obecności tych kosmetyków w mojej łazience jest dość zabawna, bo odkryłam je za sprawą pana W, za co powinnam mu podziękować. Może wreszcie zdradzę o jakich kosmetykach mowa: Peat Soap Bar- Vitalising- Regenerating i Peat Body Balsam Vitalising- Smoothing z serii Spa Collection firmy Torf Corporation.

Borowinowe spa w domu

W pierwszej kolejności poznałam mydełko, które znalazło już swoje miejsce w łazience pana W. Moje podejście do mydła było dość negatywne. Wściekałam się, że nie mam przy sobie żelu do mycia twarzy i innych kosmetyków których używam w celu oczyszczenia skóry. Jednak przekonał mnie zapach, biorąc pod uwagę wygląd samego mydła możecie mi uwierzyć, że musiał wywrzeć na mnie spore wrażenie.
Mydło jest szaro brunatne- wygląda dość niepokojąco. Zapach zaś jest nie do opisania. To kombinacja jakiś strasznie świeżych przyjemnych zapachów, trudno powiedzieć co to jest. Jest dość charakterystyczny. U jednych wzbudza zachwyty u innych niechęć.
Mi osobiście strasznie odpowiada i na szczęście znaczna większość podziela moje zdanie.
Rozszyfrujmy nieco nazwę produktu i porozmawiajmy o jego właściwościach. Mydło, które używam to mydło borowinowe. Można je stosować do mycia całego ciała, działa witalizująco i relaksująco- głównie za sprawą zapachu.



Wspomaga oczyszczanie skóry z toksyn, poprawia koloryt skóry, wygładza skórę, regeneruje ją i intensywnie nawilża. Więc używając tego mydła możemy zapomnieć o nieprzyjemnym uczuciu przesuszenia po użyciu. Zauważyłam też kilka ciekawych właściwości tego mydełka. Dobrze działa na tłustą skórę, mimo właściwości nawilżających nie wzmaga dolegliwości przetłuszczania się skóry. I uwaga,
Wspomaga walkę z trądzikiem- dzięki uwalnianiu skóry z toksyn. Często powodem trądziku jest zła dieta, brak błonnika w naszej diecie i rzadkie picie wody nie umożliwia pozbywania się z organizmu toksyn. Zalegające w organizmie toksyny znajdują gdzieś swoje ujście.



W moim przypadku wyłażą wszystkimi możliwymi drogami i polubiły wyjątkowo moją buzię. Moja twarz cierpi również z powodu kiepskiego funkcjonowania wątroby, więc wszystkie dolegliwości skórne nie mogą zostać zniwelowane jedynie przez użycie mydła, lecz widać dość dużą różnicę.
Używam go rano i wieczorem po wstępnym demakijażu oczu, gdy mam na twarzy większą ilość podkładu przemywam ją wstępnie żelem oczyszczającym później mydełkiem.



Mydło jest tanie i łatwo dostępne. Kupicie je bez problemu w Realu i Tesco. Kosztuje zaledwie 4,99.
Używam go również w trakcie kąpieli po uprzednim peelingu ciała wmasowuję je w skórę pozostawiając na moment na skórze. Po relaksującej kąpieli i peelingu sięgam po balsam z tej samej serii.
Balsamik zawiera również borowinę. Balsam wspomaga odbudowę komórek, regeneruje skórę i łagodzi podrażnienia. Wykazuje duże właściwości wygładzające i nawilżające. Wzmacnia strukturę skóry i ją ujędrnia, nie powodując uczucia nieprzyjemnego napięcia skóry. Zawiera borowinę- czyli torf stosowany od dawna w zabiegach kosmetycznych i leczniczych, witaminę E, olejek z avocado, glicerynę i alantoinę.
Ma podobny kolor co mydło, dość gęstą treściwą konsystencje. Bardzo szybko się wchłania, Pozostawiając na skórze świeży zapach. Uwielbiam go używać po porannej kąpieli.
Kupiłam go w promocji za prawdopodobnie 6,99 w Realu- to strasznie niska cena jak na balsam z borowiną. I posiadam go od dość długiego czasu, więc do plusów możemy też dopisać wydajność.
Doskonale poradził sobie z moją przesuszoną skórą, zwłaszcza na łydkach i kolanach. Tam mam z tym największy problem. Czasem moja skóra pokrywa się białym nalotem od przesuszonego martwego naskórka- nawet po uprzednim peelingu. Ten balsam poradził sobie z nieprzyjemnymi dolegliwościami.
Serdecznie wam go polecam i mam nadzieję, że sprawdzi się u was równie dobrze co u mnie:) Więc z czystym sumieniem polecam kosmetyki borowinowe.

Pozdrawiam,
Klaudia.

3 komentarze:

  1. Też używam fantastyczny jest ten zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specyficzny bardzo. Ale świetnie nawilża ten balsamik i jest tak tani, niedoceniony a szkoda.

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...